torsdag den 12. september 2013

Terapi.

Nogle gange glemmer jeg, hvor enkelt nydningen kan være.
Kratte lidt ukrudt op mellem fliserne, vande lidt her og pille lidt her. Så går der nemt en time, med at plukke lidt tomater, tjekke om der ikke snart, bare er en moden figen, lege med nabohunden, der selv kommer på besøg og pynte lidt med friske blomster. En time hvor hjernen er på stand by og hvor jeg husker at trække vejret, negativ ud- positiv ind, jo, jeg har været på kursus i mindfullness! Betalt mange penge for at lære netop det! At trække vejret! Nyde at den tidlige solnedgang, kan betyde tændte lys i stager og gode undskyldninger for at krybe på sofaen. Imorgen ligger der en ny sprød weekend og venter på mig. Jeg har tænkt mig at bruge den op til sidste dråbe!




Lidt selvbyg til haven! Jeg faktisk er lidt stolt af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails