onsdag den 24. marts 2010



Den 24. marts. Min fødselsdag og årets første rigtige forårsdag.
Det har været en dejlig dag med flag og sang på arbejdet. De var alle sammen så søde.
Ham der hjemme har virkelig ramt rigtigt med gaverne i år. Det gør han nu altid, på det punkt er jeg meget heldig, men i dag har det været helt vildt.
Han har gået og øffet over, at han ikke kunne finde på noget til mig, så han ville gerne give mig et kæmpe tilskud til mit drømme kamera. Jow tak, og igår fandt vi lige det som det skal være, på nettet, så nu venter jeg med spænding på, at det kommer med posten.
Men her til morgen, så var der lige et par solbriller som jeg har ønsket mig. Da han kom hjem fra arbejde, havde han 10 super flotte røde roser til mig.... og nej han kan ikke lånes ud...
Men bare vent til mit kamera kommer hjem, så springer jeg i luften på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails