onsdag den 12. maj 2010

Til Salg/solgt



Jeg har før fortalt om, at vi har sat rækkehuset til salg, for at købe drømmehuset.
Det var bl. a. en af årsagerne til, at jeg begyndte på at blogge, da jeg syntes det kunne være spændende, at skrive om flytningen og den nye dejlige have.
Vi satte vores hus til salg i december og meddelte ejendomsmægleren, at vi gerne ville skrive en betinget slutseddel på drømmen. Det var lige da vinteren begyndte og den var lang. Vi skulle have en ny tilstandsrapport på huset, da den gamle var over 6mdr. gammel, men fik at vide, at det var bedst at vente til sneen var væk. Vi tænkte "fint nok", de ved vel bedst! Da sneen så var væk, begyndte vi så at rykke for en rapport, så vi kunne få underskrevet papirene. Den skulle nok komme, var svaret, så vi var helt rolige.
Så pludselig i går ringer ejendommægleren og fortæller, at der kom en ny rapport sidste onsdag og der blev skrevet slutseddel i søndags. HAN HAR SOLGT VORES HUS! Og vi har INTET hørt. Ja, hvad skal man sige til det? Jeg ryster bare ved at sidde og skrive det her, for jeg er rasende...... Hvad der præsis er sket, ved vi ikke endnu, men det kan jo også være lige meget, for huset er væk. I følge vores aftale er det solgt eller gratis, så vi er fra dags dato fritstillet og kan gå til en anden ejendoms mælger. Åhhh, jeg orker næsten ikke at starte om igen. Hvor skal vi flytte hen?
Det har været vores drøm i et halvt år, DET HUS! så hvad pokker gør vi nu?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails