lørdag den 11. september 2010

Ikke fri....!

Vi har ikke holdt en dyt fri alligevel, men sådan er det ofte her i huset. Manden havde aftalt med naboerne, at de lige skulle lave lidt arbejde på fællesarealerne. Lidt og lidt, 3 timer senere kommer han ind, våd og støvet, i en lidt klistret kombination. I mellemtiden fik jeg vasket et par maskiner og lavet 14 andre huslige ting. Så fik jeg besøg og niecen fik klippet 15 cm af håret. Da jeg har det bedst med, at studse pandehår, var det meget grænseoverskridende for mig. Hun var fuldstændig ligeglad, bare det ville gøre livet nemmere til de 2-3 svømmetimer om ugen, så var hun glad. "Altså, det er jo bare hår".

Så ringede telefonen... vi har sat en af vores biler til salg og der var bid, så turen gik på tanken for at støvsuge og vaske vidundret.

I morgen holder vi åben hus, for hytten er ikke blevet solgt endnu. Så rengøring til det formål, gik vi i gang med her til aften.

Så nu sidder jeg her og overvejer, at tjekke mig selv og min symaskine ind på hotel..... Bare en enkelt dag!



Det blev alligevel til lidt ved symaskinen, et par mobiltasker og en nøglesnor. Det kommer på Amio i morgen, når jeg kan få taget billeder i dagslys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails