tirsdag den 14. september 2010

Vil du hjælpe?

Jeg er kommet godt i gang med min Amio butik og har solgt 2 ting i dag. Det er super hyggeligt, at sidde og lave små ting, men der er grænser for, hvor mange hæklet ting og sager man selv har brug for.
Jeg har ingen ambitioner om, at tjene alverden på det jeg laver og alle der selv syr, strikker eller laver krea i deres fritid, ved at arbejdsløn er langt henne at hente.
Det skal være lysten der driver værket!
Jeg har måske også sat mine ting for billigt, men kan jeg få dækket materialet er jeg godt tilfreds.
Jeg har også valg at 10 kr. fra hver solgt ting, skal gå til et velgørende formål.
Det er her du kan hjælpe mig, for hvilket formål ville du vælge?
Der er så mange, skal det være dyr eller mennesker, i danmark eller et andet sted, jeg kan slet ikke bestemme mig, ville jo gerne give til alle.



Ham her behøver vist ingen støtte....
Men måske hunde var en ide´ hvad syntes du?

1 kommentar:

  1. Heisan!

    Så fin blogg du har og så mange fine ting du lager. Og ikke minst, så fantstisk at du vil gi litt av overskuddet til de som trenger det mer. Hmmm, vanskelig å velge, men hunder står jo ditt hjerte nær. Uansett så blir nok giveren utrolig takknemlig.
    Ser at du har lagt deg til som følger av bloggen min. Så koselig, og tusen takk.
    Ha en riktig fin dag videre.
    klem fra Sølvi

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails