mandag den 13. december 2010

MEGA og mini...

Skal jeg være helt ærlig, så er indretning ikke lige min stærke side. Jeg har så svært ved, at forestille mig hvordan det kunne se ud, og når først tingene har fået en plads, står de der i årevis. Men jeg vil så gerne have et hjem, hvor man kan se hvem beboerne er. Ikke nødvendigvis fancy design og dyrt håndværk, men gerne en kommentar om, at det er da en typisk Menanne lampe, så er jeg sådan set ligeglad med, om andre folk bryder sig om den.
Og a pro pro lampe, så han jeg fundet LAMPEN! Typisk en, kun jeg ville vælge. Jeg så den i et boligblad, men kunne ikke finde navn eller pris, så jeg skød det hen med, at den sikkert også var hundedyr. Men det er den ikke, for dagen efter så jeg den i en butik og endda på tilbud.


Så tænker du, "Jammen, der er jo bare en almindelig arkitekt lampe", og ja, måske, men den er 1.80 cm og kæmpestor. Jeg er forelsket....
Den kunne jeg godt se i min nye stue. Jeg bliver bare aldrig gammel nok til, at se det smarte i en fornuftig standerlampe med plisséskærm. Det må godt være lidt sjovt.
Bag lampen kunne jeg tænke mig, en lille hylde med miniature design møbler. Rigtig lege med størrelses forhold, det passer mig godt!




Så skal jeg bare lige have overtalt manden til også, at syntes om idéen, men han har et par malerier som han gerne vil have op, så måske vi kan indgå lidt ægteskabelig kompromis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails