mandag den 27. december 2010

Væk med det!

Så er der dømt juleferie til fru Jensen, og hun har ikke tænkt sig at sidde alt for stille.
Vi har haft en dejlig jul, ja, det vil sige, det fik vi da jeg var holdt op med at hyle over, at vi skulle undvære sønnen. Han skulle holde jul sammen med sin far og det er helt ok, men det er den sværeste tid på året, at undvære....og jeg hader det!
Nu er han retur og vi putter på sofaen, under tæppet og det er lige der, det er bedst at være.
I dag er julen pakket ned, plus et par flyttekasser med andet godt og blandet. Så plejer jeg, at købe mig fattig i tulipaner og andre blomster, der minder mig om, at der engang kommer forår og varmere tider. Men ikke i år, nu skal der pakkes!
Der er over en månde til, at huset skal være tomt og overdrages til de nye ejere, med det er godt at komme i gang.
Snakken går konstant om det nye hus. Vi er så småt gået i gang, men er ved at blive vanvittige af ventetiden.


De næste par dage skal gå med, at pakke flere kasser, inden vi drager til Mols på nytårferie.

                                       Glædelig bagjul...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails