søndag den 9. januar 2011

Jeg har fået PIP!

Eller jeg har købt en kop.... En PIP kop. Jeg syntes den er så fin....


Købt i "Blå fugl" i Aalborg.
Det er bestemt en ynglingsbutik.
Man kan nemt leve, uden nogen som helst ting her fra, men der er svært!




Jeg drømmer om tapet i mit nye sy værelse.
Helst det med fugle, bare på grøn baggrund, men det findes ikke.
Kan jeg mon ringe til PIP i Holland og på mit bedste jysk, få dem til at forstå nødvendigheden af denne kombination???
Jeg har set tapet og lånt foto hos "Mandrup Poulsen tapeter"

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den fine kop.
    Elsker også deres flotte tapeter.
    Drømmer lidt om den lyseblå med prikker i min entre, bare foroven og så paneler forneden ligesom jeg har i køkkenet.
    Men Ved ikke helt om det bliver for meget.
    Ha´en dejlig aften.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå du købte koppen, den er vældig sød. Tror også jeg ville ha købt den, hvis jeg var gået ind i den butik :-)

    Hilsen Vivik

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails