onsdag den 2. marts 2011

For meget....

Når man bliver genkendt i den lokale "Stof og stil", kommer man der så for meget?
Jeg var ude og hamstre stof plus lidt af alt det løse, i sidste uge. Jeg var lige ankommet, da en af de ansatte spurgte, om jeg var glad for det hørstof jeg købte, sidste gang jeg handlede. Respekt, at hun kan huske det! så tit kommer jeg altså heller ikke derud....
Men ja, jeg er vildt glad for det hør jeg købte til en dug. Jeg ville have en voksdug, til at skåne mit fine nye egetræsbord, meeenn jeg har et lidt blandet forhold til det med voksdug, men nu har de fået det mest fantastiske voksbelagte hør i total fede farver og det ligner IKKE en voks dug. Kan klart anbefales!


Jeg er stadig sofaindlagt, med feber. Fik en lille mistanke i går, om at mit pyller ikke bare var influenza, så et smut til lægen og ganske rigtigt..... nyre/bækkenbetændelse igen!
Pis oss!
Har været syg, mere end nok, det sidste års tid og jeg orker det ikke mere!
Nu må varmen godt snart komme, trænger så meget til varme og de vitaminer solen kommer med.

2 kommentarer:

  1. Jeg trænger virkelig også til en Stof og Stil tur. Men først når jeg er rask. Føler med dig. Jeg ligger med lungebetændelse for anden gang i år! Virkelig irriterende!
    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  2. Det da noget træls noget.
    Håber du snart er frisk igen, så du kan få syet noget af dit fine stof.
    God bedring.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails