mandag den 4. april 2011

Mandag med mere....

Personalemøde mandag! Åh, hvor er jeg træt og fyldt i kysen.
Jeg er næsten lige kommet ind af døren, med trang til at lette mit hjerte og lufte mine meninger, som på dette tidspunkt af dagen, ikke nødvendigvis er runde og fagligt begrundet.
Men jeg bliver lyttet til, får severet mad, kaffe og hjemmelavet pandekager, får kram og bliver holdt i hånd, selv hunden er glad for at se mig.
Så nu kan jeg lidt igen, man bliver helt mild af den behandling.
Jeg vil hækle lidt på det sjal, der skal varme mig på lunefulde forårsdage.



Tundra uld på nål 5, så det er hurtigt gjort.
Købte en Clover nål til blogtræf, dem skal jeg have nogle flere, kan speedhækle som aldrig før.
Opskriften er i hånden, 123 - 123, det kan jeg lige overskue.

Må din uge blive mild og god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails