mandag den 20. juni 2011

Drenge!

Kender i det? Manden har en betændt neglerod eller en begyndende snue og verden bliver nød til at stoppe, med at rotere, et øjeblik.?
"Det gør MEGET ondt, Menanne" eller "Mor".....!
Sønnen min, på bare 11 år, er den første til at bryde ud i klynk, hvis han har optakt til dårligdom og har scoret mere end en' hyggedag på den konto. Selv meget små ting, skal jeg forholde mig til og jeg har et par gange, hevet den dejlige historie frem, om hvordan jeg fødte ham uden bedøvelse, efter 32 timers veer, bare for at skabe lidt balance.
Nu har selv samme dreng så brækket et styk pegefinger, under stor smerte, lige midt over, AV! Tror i så der er noget pyller med drengen, aldrig i livet! Han kan alt og vil alt, skal ikke fritages fra noget som helst, heller ikke da den blev blå/sort og dobbelt så stor og jeg med et halvt øje, kunne se det gjorde ondt....
" jeg klarer mig, mor!",,,, nej, en synlig brækket finger, der givet god grund til omsorg og pyller, ellers tak! Det vil jeg lige huske ham på, næste gang, han kommer hylende med et usynligt åben benbrud eller et papercut...





Jeg lære aldrig helt at forstå de mænd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails