mandag den 6. juni 2011

Havedag i sofaen...

Det var så idag, at jeg skulle være hele dagen i haven.
Grave gamle buske op, fjerne mystisk ukrudt, gøre terrassen sommer lækker og måske forbi planteskolen, men efter 2 omgange med græsslåmaskinen, kom monsun regnen!!! Så nu sidder jeg i sofaen og passer på en torden bange hund. Han er meget træt idag, for han har tilbragt weekenden i pension, for første gang. Jeg var ikke synderlig imponeret over den hæse og små stresset hund, vi kunne hente igår og vi vil kraftigt overveje, om pensions pasning er en mulighed en anden gang!



De små lam, skal jeg helst lige nå at se, hver dag, når jeg er på arbejde, men idag har jeg fri og når nu jeg ikke kan komme i haven, vil jeg sætte mig med alle havebøgerne og lægge en seriøs plan for haven. Nu har jeg gået og kigget på den siden januar og har fået godt styr på planterne, så nu må der godt ske noget mere....



God mandag og må vejret være med dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails