torsdag den 5. april 2012

En hund efter haven..

Den længe ventede IPad kom ikke igår, så at jeg ventede utålmodigt hele dagen, var forgæves! Jeg er ikke ret godt til at vente og bliver nemt mavesur, når andre sætter dagsorden for min dag. Nu er det helligdag og der er ikke nogen jeg kan ringe og råbe af. Vi affinder os og udsætter det behov, men det passer ikke fru Jensen!
Selv om vejret ikke viser sig fra sin pæneste side, vil jeg alligevel iklæde mig den varme jakke og arbejde en time eller to i haven. Jeg ved jo, at det altid er godt for både mit sind og den vintertrætte krop. Senere venter hyggelige sysler i køkkenet, der skal nemlig bages det gode brød og ynglingeskagen til gæstebesøg imorgen.
Jeg har også nogle poser frø, der venter på jord og varme. Jeg skal nok nå det hele, med kaffe og god musik i ørene, går jeg langt på literen.
Manden er hjemme igen og det passer os godt. Hunden sov 2 timer over sædvanlig tissetid, bare for at putte med sin menneskefar, det er kærlighed!



Louie hjælper i haven! Er fremragende til at grave huller og bliver helt hypnotiseret af jorden. Jeg tror ikke han syntes det smager så godt, men så kan han jo bare lade være!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails