tirsdag den 8. maj 2012

Børnearbejde!

Jeg har,de sidste dage, klaget gevaldigt over ømme ryg muskler, ja, til alle der orker at lytte. Jeg har moset alt for meget rundt, den sidste tid og kan ikke forstå, at energien ikke er på 100% endnu. Jeg glemmer alt for nemt, at jeg har været underdrejet med nyresten og betændelse i over et år. Min styrke er væk og jeg er en svækling, med lange gummiarme. Så når jeg ikke kan, bliver jeg hys, hiver og slider og ender på sofaen med ondt. Mand og søn ryster på hovedet, de kender madammen og ved at gode råd om, at passe på, ikke har nogen effekt, men jeg ved at de tænker deres!!!




Sønnen syntes da godt lige, at han kunne snuppe et par stykker af de tunge græsklumper... Da 10-12 stykker var kørt væk, blev han skamrost og inviteret indenfor igen. Han skulle jo nødigt få ondt nogen steder, af mine skøre ideer og selv om børnearbejde er billigt, er der også grænser.




Jeg bliver ved med at hente til huse... Drivhuset altså! Jeg skal huske mig selv på, at de små grønne spirer også bliver store, ellers får vi problemer med pladsen til sommer. Men hvornår er nok, nok.?

Location:Haven

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails