torsdag den 2. august 2012

Når udsigten falmer!




Udsigten i ferieskjulet blev lidt trist, så vi drog hjem en dag før planlagt. Vi havde tændt op i brændeovnen, drukket varm cacao, spist pamdekager og set de medbragte yndlingsfilm, så vi pakkede sydfrugterne og kørte til Aalborg. Jeg ved ikke om det er min alder, men min mor har altid sagt, ude godt, hjemme bedst, og jeg er begyndt at give hende ret. Vi skal aflevere sønnen til hans far imorgen og måske vi tager tilbage til sommerhuset, måske ikke, men sikke en luksus det er, at have valget!
Vi nåede en halv omgang i haven idag, inden regnen kom. Jeg fik jaget sønnen med derud og han fik udleveret noget at kradse ukrudt med, samt lovning på, at måtte afslutte med brænderen. Åben ild kan som regel motivere en teenager, til at tage hænderne op af lommen. Jeg forklarede drengen om alle de gode og sunde bivirkninger ved havearbejde, men den eneste reaktion jeg fik, var et løftet øjenbryn og en kommentar om, at "hvis havearbejde er så sundt, hvorfor har Søren Rye så ikke six pack?" Ja, hvad siger man til det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails