onsdag den 5. september 2012

Voksen!....

Jeg havde hørt rygter om nye Kahler lysestager og måtte se med egne øjne, men det er ikke endnu. Jeg må pænt vente et par uger, men jeg fik lov at se, næsten hemmlige billeder, som meget højtidligt blev lagt på disken. Og de er FEDE! Og kommer i den grad på ønskelisten til jul. Jeg kan ikke engang finde nogle fotos på nettet, men jeg råber højt når jeg kan.
I Kalejdoskop i Aalborg kan man altid få gode råd og kyndig vejledning, men det er også hulens svært, at forlade butikken uden en pose. Jeg plejer at sige pænt "nej tak", men idag sagde jeg "kom med det"!



Ja, jeg er med på tape bølgen! No idea, hvad jeg skal bruge det til, men det kommer nok.
Det blev også til et par BOB NOON billeder, mere om dem senere.
Jeg har aldrig sådan for alvor, gået op i indretning. Men i den sidste tid, er det så små begyndt at bide på mig. Det hænger nok sammen med, at jeg for første gang i mit liv, er tryg i min viden om, at her skal jeg blive. Jeg har altid søgt det hyggelige, og syntes jeg at det fungerede, fik det lov at stå uberørt i årevis. Farver var nok det primære for mig. Det måtte gerne passe i farver, så jeg har haft grønne faser, brune, røde og ikke mindst sorte faser. Det sidste års tid, har jeg studeret div. boligmagasiner og er blevet voldsom inspireret! Jeg har fået øje på struktur, mønster og form i enkelte detaljer. Både når jeg selv maler og tegner, men også til indretning. Nogle få, men gode ting, der holder. Jeg bliver nok aldrig en' af dem der render i genbrug eller skifter tema et par gange om året. Det ender nok med at jeg bliver så sat, at min mors tilbud om mågestellet bliver atraktivt......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails