torsdag den 27. december 2012

Overstået!

Det var så den jul! Jeg deltog og elegance var ikke kodeordet. Isen til gemalen, lå hjemme i fryseren, så jeg listede mig ud i bilen og kørte hjem eften den, meget tæt på spisetid. Nå, men det gik jo. Vi havde børnefri jul, så portvinen blev drukket, der blev spillet wii om mandelgaven og det blev sen nattetime inden vi så dyner. 1. Juledag, stod på frokost med svigerfamilien. 2. Juledag stod på nattøjsdag og jeg skal love for, at dem holder vi med maner. Ingenting, absolut ingenting lavede vi!
Idag skulle jeg så igang igen og startede med at stå op kl. 6.00 for at tage på udsalg i Salling. Det har jeg aldrig prøvet før og selv om manden havde forsøgt at advarer mig, var jeg en kende rystet! Voldsom mange mennesker med voldsom dårlig opførelse, så det udsætter jeg nok ikke mig selv for en anden gang.




Det blev da til lidt nyt og det står nu og pynter i den afpyntet og nyvasket stue.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Jul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails