lørdag den 5. oktober 2013

Lørdags zen.

Her i huset, er vi stået op lidt før end vi plejer. Manden har aftale ude i byen og jeg har en helt sprød weekend liggende foran mig. Endelig har influenzaen sluppet sit tag i min trætte krop, men den skal stadig passes på og have ro. Så jeg starter dagen med varm kaffe og ristet brød, som hunden bestemt syntes, skal deles lige med ham.
Vi prøvetester græsplænen, er det mon havevejr idag? Det er sært lunt idag, men luften er tyk af vand og mine bare fødder vil gerne på sofaen igen. Selv om Louie kommer med en bold og et forventningsfuldt blik, er han nem at lokke med.
De har vist lovet heldags sol i morgen, så vinterforberedelse af drivhuset får lov at vente.
Der skal hold på tøj bjergene vaskes gulve og flyttes bunker, men så er tiden også min.



Ham her lokker med sofahygge, netflix og hælkerier.


Måske jeg skal lave nogle flere af dem her, kom nemlig til at give de første væk.


Et lille projekt til min lille nye nevø, er også på tegnebrættet.
Jeg vil roen i denne weekend.
Må du finde din!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails