mandag den 31. maj 2010

DIY

Jeg har længe trængt til en ny symaskine. Mit gamle hakkebræt af en Husqvarna er tæt på 20 år gammel og slidt op. Men det koster jo penge det skidt..... Hmmmm, og hvad skal man så have, eller rettere hvad har man brug for. Symaskiner er en videnskab og selv om bluetooth og internet opkobling lyder fantastisk, så er det virkelig ikke nødvendigt. Jeg skal have en der kan sy, ligeud, zig zak og et par knaphuller, og så skal den være stabil. Så, for et par uger siden, holdt en lokal symaskineforretning flyttesalg og jeg stod udenfor med næsen trykket imod vinduet.
Det blev igen en Husqvarna og en brugt en af slagsen, men renoveret og så god som ny. Dejligt.....



Men hovsa, en anden lille maskine stod ser på hylden og så sød ud.....
Sådan en har jeg aldrig haft.....



Så har man hele 2 fine maskiner og ikke en trævl stof i huset, for det er pakket i flyttekasser og står i en garage et sted,,, ØV....
Så en tur i "stof og stil" det gik....



Det blev til en lille ekstra fødselsdagsgave til min mor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails