fredag den 28. maj 2010

Ferie



Så er vi hjemme igen, efter en uge med sol og total afslapning på Mallorca. Og det var SKØNT.... og jeg trængte!
Jeg har ikke tænkt et minut på arbejde, hus salg/køb og de 117 gøremål jeg har i løbet af en uge. Ikke et sekund faktisk!
Jeg efterlod hele baduljen i lufthavnen, alle bekymringer og travlhed, da vi tog af sted, og overgav mig til familien. Da vi så ankom i Aalborg lufthavn idag, tænkte jeg, om det hele ville finde mig igen? men jeg ledte ikke! Nu har jeg weekend, har ingen planer og det vil jeg nyde!
Så skulle nogen finde en grim bulet kasse i lufthavnen, fyldt med alt min travlhed, så lad den venligst stå. Den plejer selv at kunne finde hjem! Jeg har nemlig fri.... lidt endnu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails