mandag den 21. juni 2010

Kom så ferie...

Så sidder jer igen under dynen og snøfter, med mandler på størrelse med hønseæg og høj feber. Øv øv, jeg hader at sygemelde mig fra arbejdet, men med betændelse i hele kadaveret, er der ingen vej uden om.
Mine forældre er i nat taget en smuttur til Tyrkiet og i eftermiddag aflevere jeg min søn til hans far i 3 uger, så selv om der er 16 arbejdsdage til, at jeg går på ferie, kan det mærkes...Ferie!
Vi har ikke de store planer. Vi har jo været nede i varmen og temperaturen sydpå på denne årstid, stemmer ikke overens med min blege nordiske hud og røde hår.
Vi skal på Mols og nyde den terrasse vi sled med, i det spæde forår.



Sammen med svigerinden skal jeg købe kæmpe potter, der kan så og pynte. De skal fyldes med planter, der kan passe sig selv og klare den stride vind fra havet. Vi har snakket om lyng, timian, husløg og høje græsser. Kun gode ting, vi godt kan lide og så må det godt være lidt vildt!





Vi skal gå op og ned af gågaden i Ebeltoft, købe is og frisk fisk, bare fordi det er hyggeligt og indbegrebet af fri og ferie.

1 kommentar:

  1. Åh ha, jeg er syg præcis som du og bare SÅ træt af det! God bedring til dig herfra.

    Og hvor lyder dine sommerplaner da barer skønne! :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails