fredag den 25. juni 2010

I byen

Jeg er blevet luftet i dag. Efter at have tilbragt de sidste dage på sofaen, trængte jeg til at komme lidt ud og turen gik til midtbyen. Jeg er bestemt ikke frisk endnu, men manden i mit liv havde en sjælden fridag og kunne lokkes med ind til byen.
Jeg havde hørt rygter om en ny is bar og det skulle prøves.... og det var rigtigt godt. MUMS. Bestemt et besøg værd.



Jeg fik tanket op ved Anna og Clara, gavepapir, lys, muffins forme og sugerør, i ved, ting man kun køber i den butik.
Brød fra Penny Lane og humus blev indkøbt til aftensmad og et par gamle film fra Læsehesten hjembragt. Pæoner står i en vasen og venter på at springe ud, så selv om det stadig gør lidt ondt i halsen, kan jeg ikke klage over min dag.
I morgen står den på, at klippe hæk. Det skulle blive godt vejr, det er vist også det mest positive, der er at sige om det..... Det er ikke nogen hemmelighed, at min vækst gik i stå omkring dværg, så jeg kravler rundt på stiger og skamler, når den hæk skal klippes, men det skal jo gøres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails