fredag den 2. juli 2010

Når kaffen ikke kan klare det....

Jeg har længe gået og hængt med næbbet, med ondt i halsen, feber og øm over det hele. I sidste uge, endte det så med en gang antibiotika og jeg fik det bedre. Endda så meget, at jeg raskmeldte mig på arbejde og syntes jeg var klar. Så mandag eftermiddag stod termometret på 40 grader igen og jeg blev indlagt af vagtlægen. Jeg blev indlagt med højt infektionstal og mistanke om lungebetændelse, men efter et par dage kom de frem til, at det var nyrerbækken betændelse. "nå og hvad er det så?"... Jeg tror aldrig jeg har hørt om det før, har nogen af jer det?
Så nu er jeg hjemme igen og på heste piller de næste 10 dage, så skulle jeg være frisk... Men ind til da, skal jeg tage det med ro.... Hm, uventet ferie.... næ, det er altså bare ikke det samme, selv ude på sygehuset, havde jeg dårlig samvittighed, selv om det jo ikke nytter noget!
Så nu har jeg 7 dage uden planer og helst uden de helt store fysiske udfoldelser, så anlæggelse af den planlagte græsplæne bliver det nok ikke til.
Så nu har jeg lavet en lille liste, med ting som jeg ALDRIG når i det daglige.
Der skal laves hyldeblomstsaft, læses i tygge bøger om haven, bages så mange brød, at vi ikke løber tør før jul og syes et tæppe til sønnen, som han blev lovet sidste år. Så mon ikke jeg kan få laddet op den næste uges tid?



Måske en strandtur med hunden, det kan han godt lide...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails