onsdag den 7. juli 2010

Sofakartoffel......

Det er lige godt utroligt, at man kan lave så lidt.... Ser bare dårligt tv og drikker alt for meget af den gode kaffe. Men det er godt og jeg kan mærke, at jeg er ved at være mig selv igen. Så græsplænen, (den der skal såes), kalder på mig, det er jo også godt med frisk luft, siger jeg til mig selv.... meeeeen, måske jeg skal holde mig til den første plan, at slappe af.
Inspireret af det meget patchwork rundt omkring på bloggen, har jeg fået lyst til at lave et tæppe. Sønnen vil gerne have et og jeg har haft ham med i "Stof og stil", så han kunne pege på de farver han kunne lide. Drengen faldt så for noget meget flot grønt silke med fugle på, sådan noget man ville sy en kimono af.... Hm, ikke lige det jeg regnede med. Det egner sig ikke så godt til de små lapper, så jeg har fået frie hænder til at bestemme, hvis "bare der ikke går tøs i den", som han siger, så jeg vil drage i butikker. Det bliver syet på maskine denne gang, både fordi jeg ikke orker, at sidde og fedte med nål og tråd her i varmen og så fordi jeg ikke har fået afprøvet min nye maskine endnu.



Nogen siger at græsset altid er grønnere på den anden sige, det skal jeg ikke kunne sige, for jeg har ikke noget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails