lørdag den 31. juli 2010

DER VAR DE!

Vi har godt nok internettet med i sommerhus, men det er som om den bærbare ikke er så spændende i det gode vejr, så meget bloggeri bliver det ikke til.

I dag blæser det simpelhen bare for meget til, at indtage kaffen med havudsigt, så jeg har med god samvittighed, læst lidt op på de forskellige blogs. Det er hyggeligt, at læse om ferie og afslapning, lige det mode jeg er i og sørme om vi ikke har næste uge med. Lige nu er vi i Ebeltoft. Det er vi flere gange om året og som altid slapper vi bedst af her. Denne gang har vi haft en del gæster, så vi har leget turister, både fregatten Jylland og Ree dyrepark har haft os på besøg.





Jeg elsker de her små aber, om de kan lide mig, skal jeg ikke udtale mig om. Denne gang tissede den kun lidt på mig... Noget bedre end det, jeg blev udsat for i Jesperhus blomsterpark. Det var nemlig mig der gik med madpakke tasken og det kunne de små aber godt lugte, så op på nakken af mig. Det var da meget sjovt, ind til vi opdagede, at aberne åbenbart viser deres begrejstring ved, at ligge et visitkort eller to.... puha som jeg så ud...


Lige til at mysse, hvis man ellers er til kamelmys!



DER VAR DE! De grønne sko.... Jeg fik den ide´, for et par år siden, at jeg måtte eje et par grønne sko. Uden helt rigtigt at vide hvordan de skulle se ud, er den stakkels mand i mit liv, blevet hevet rundt i skobutikker, uden resultat. Så jeg var meget glad, da jeg spottede dem i min lokale butik og han så meget lettet ud, da jeg fremviste byttet. Hvad jeg dog ikke byder ham.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails