søndag den 1. august 2010

Aftensmad

Jeg har absolut intet imod, at lave mad. Intet. Specielt ikke her i huset, for så længe jeg holder lidt tilbage med kål og svampe, bliver min mad modtaget med stor begejstring Jeg har bare nogle dage, problemer med at finde på hvad menuen skal bestå af. Helt tom for idéer...
Så kan jeg spørge mændene i huset om ønsker, nogle gang med blandet resultat og ikke til stor hjælp... hm, men vi finder jo alligevel altid på noget.
Ikke i dag.. Mændene fik fra morgenstunden den besked, at i dag er aftensmaden jeres!
Jeg gør det ikke!
Så troede jeg jo, at de ville gå i gang med, at finde på emner til føden, men nej, så blev man lige inviteret ud, på restaurant, total ynglings, Mongolian barbecue
Ja, så tænker i, typisk mænd, men sådan er det ikke. De ville nemt kunne få lavet noget dejligt mad, men jeg ELSKER at spise i byen og det ved de. Dejlig sidste aften i Mols bjerge.



Fantasien kender ellers ingen grænser når sønnen laver mad.... Lege lidt med maden, må man vel godt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails