fredag den 6. august 2010

At skifte navn......

Jeg overvejer seriøst, at skifte navn på bloggen. Oleanders have.... Leder vist tankerne hen på, at nu er man på en af de mange dejlige haveblogs.. Det er så ikke lige tilfældet, selv om det oprindeligt var meningen. Jeg har en lille have, ja, men den lille rækkehushave med skæv hæk og skvadderkål, var ikke lige det jeg havde i tankerne, da jeg begyndte. Drømmehuset med den store villahave lader også vente på sig, da der slet ikke er gang i hussalget og tiden ikke lige er til, at sidde med dobbelt husholdning. Mine planer om kun, at skrive om haven, har også ændret sig en del, efter jeg er blevet fast læser hos mange af jer. Det er spændende, at læse om hvad der interesserer jer rundt omkring og til forskel fra så mange andre medier, kan jeg gå langt udenom de sider, der udlader holdninger og sure opstød om dette og hint. Jeg kunne nemt selv blive mavesur over finanskriser og kornpriser, men livet på bloggen indbyder mere til, de gode ting i livet, så det melder jeg mig på.
(Jeg får stress hvis jeg både skal råbe af Nyhederne, ryste min avis i arrigskab OG skrive om alt det forkerte i verden!) :-)

Tomater, f.eks, er der ikke meget ondt i!
Jeg elsker tomater og var ikke længe om, at bestemme mig for gårsdagens menu, da jeg fik en pose modne tomater af min mors nabo.
Suppe.. af den gode slags.





Til god suppe skal der et godt brød til. Koldt hævet i 24 timer. MUMS!



Se hvordan under opskrifter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails