lørdag den 17. juli 2010

Ferie



Her er et foto, af min mors flagstang, taget på hendes fødselsdag. Jeg syntes det er så hyggeligt med en flagstang og får jeg en dag en have, med plads til sådan en, bliver det skrevet på ønskesedlen
Jeg havde hejst flaget i dag, hvis jeg havde et, for vi har første feriedag. Der er dømt dase dag og vi må kun lave hyggeting og slappe af.... Jeg kom godt nok lige til, at gå en lille tur med støvsugeren, men blev taget på fersk gerning og fik læst og påtalt, at det ikke havde noget med hygge at gøre, så den måtte ind i skabet igen. Fodbad, kaffe, avis og bloggen er godkendt hyg, så det holder jeg mig til resten af aftenen.
God lørdag og god ferie :-)

1 kommentar:

  1. Så koselig blogg du har. Synes Hyldeblomst-saften så utrolig fin ut ;)
    Klem fra meg

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails