mandag den 12. juli 2010

Tæppe



Så blev jeg færdig med tæppet til sønnen. Jeg måtte jo vælge farverne og jeg tog udgangspunkt i, at han elsker motorcykler. Især Harley Davidson, så derfor mest sort og orange, men også grøn, blå og pink fra de japanske maskiner. Nu håber jeg bare ikke, at han syntes der er gået tøs i den. Jeg kunne have valgt rent blåt eller grønt, men havde mere lyst til lidt PANG....



Det er syet på maskine og kan på den måde aldrig blive så pænt og præsist, som når det er lavet i hånden, men jeg syntes det blev ret godt alligevel.




Bagsiden er helt sort, men jeg har syet hans forbogstaver og et lille hjerte. Hjertet er jeg sikker på, at han måske ikke syntes er til store drenge, men det bestemmer jeg! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails