søndag den 22. august 2010

Her kommer mutter.....

Det blev ikke til meget Amio produktion denne weekend. Det gode vejr kom jo alligevel i går, så dagen gik i haven, med at klippe og nusse rundt. Den er snart så pæn, at jeg ikke længere er flov over den, når der kommer mulige huskøbere på besøg. (fotos kommer senere)
Ellers er der blevet ryddet op i skuffer og skabe i dag. Har pakket den sidste kasse ud, fra da sønnen og jeg flyttede ind, hos manden i mit liv, og det er altså over et år siden, så det var på høje tid. Om ikke andet, så få pakket ud, inden vi pakker det hele ned igen, forhåbentligt for at flytte i drømmehuset. Huset vi under ingen omstændigheder tør købe, før hytten her er solgt. Så vi må bare vente og håbe ingen anden falder for det hus, som vi har gjort.
Det bliver en lang uge, med et par 10- 12 timers arbejdsdage og aftaler om aftenen. Puha, bare tanken.... Men der er bund i støvet og vasketøjet, sønnen er ny klippet og hunden børstet, så kom bare an uge 34 og jeg skal kommer efter dig, skal jeg..... Resten af søndagen er MIN og der skal læses blade, drikkes kaffe og udtænkes nye projekter, man skulle jo så nødig sidde og kede sig.
God søndag til dig.



Resten af dagen skal gå i det her tempo.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails