mandag den 27. september 2010

Affaldsguld


Jeg har været på besøg hos vores lokale vinhandler. Jeg skulle købe en gave til vores søde nabo, der nu i et halvt år, har opbevaret 20 flyttekasser for os. Huset er jo ikke solgt endnu, så måske kasserne skal stå der lidt endnu, så vi måtte lette vores samvittighed og gøre de mange kasser lettere af sluge.
Naboen er vinmand, så det var en nem gave...
Sådan en butik er ikke hverdagskost for mig og jeg måtte lige snuse lidt..... og smage lidt, blev det også til. Mums....og af store flotte vinglas, ikke de små plastik snaps glas, jeg ofte ser i mit ellers pæne supermarked.
Der var faktisk rigtigt hyggeligt, med levende lys, god stemning og så alle de her trækasser.
Jeg måtte spørge om de måske kunne købes, det kunne de ikke, men jeg kunne få dem ganske gratis, for butikken var ved at drukne i dem.
"er 10 stk. nok?" spørger manden...
nja... måske lige i overkanten, så jeg rejste derfra med 3 fine kasser i top stand...
Mange tak!


Nu var jeg jo ligesom i butikken, for at købe mig til godt vejr, med alle flyttekasserne, så giver det jo slet ikke mening, at komme slæbende med en masse nye.
Og hvad i alverden skal jeg bruge dem til?
Tror jeg i det skjulte er begyndt, at samle ind til mit helt eget krearum, når vi engang flytter.
Jeg skal nok finde på noget!


Hunden syntes det var noget mærkeligt noget, med alle de kasser, så tæt på hans kurv...
"Du forstyrrer" bjæffede han.
Så blev der også taget en par fotos af ham....
Det var helt ok, så det var nok bare opmærksomhed han manglede....


         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails