torsdag den 23. september 2010

MENANNE i butik....

Tiden slår, klokken går osv. og jeg får ikke lavet meget på bloggen. Til gengæld har jeg tilbragt noget tid ved symaskinen, ja, altså ikke så meget som jeg havde planer om, for tiden går med lange arbejdedage og nu igen rengøring, til atter en fremvisning i morgen. Vi kan ikke rigtigt sætte os op til det mere, det var unægtelig noget mere spændende med fremvisninger for 9 måneder siden, da vi satte huset til salg. Man kan vende sig til mangt og meget! Der ud over, er det hus, som vi for en måned siden, skrev en betinget slutseddel på, blevet solgt til anden side. Vi havde det på hånden i de 3 dage, man nu har ret til, men det var ikke en svær beslutning, at sige pænt nej tak. Tiden er ikke lige til, at sidde med 2 huse. Så op på hushesten igen...
(Pist.... Skulle vi komme forbi dit hus, behøver du ikke gøre hysterisk rent, jeg skal nok se forbi alle nullermændene, vi har jo et liv! Ikk?).......

Jeg har syet flere af de små tasker. Denne gang skal de ikke på AMIO, men pakkes og sendes til København.
Fra næste uge kan bl.a. mine tasker købes hos: SophistiCat, Elmegade 17, 2200 København N. Så kig forbi, hvis du er i nærheden. Dejlig butik.

Det bliver alligevel til en del, når man får det hele samlet.




I morgen kommer der lidt nyt på AMIO. Bl.a. små notebøger og nøglesnor, der passer til taskerne....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails