onsdag den 17. november 2010

Forfra og om igen...

Så fik jeg handlet lidt af hvert. Sønnens fødselsdagsgave er i hus! Jeg ved virkelig ikke hvad vi har tænkt på, i den forbindelse og jeg er sikker på, at vi mere end en gang kommer til at råbe, "skru så ned"! Men han bliver SÅ glad og så er det jo det hele værd. Bbilleder kommer på søndag, når sagerne er pakket ud.. Ansigtsløftningen til Filofaxen er også købt, så jeg ved godt, hvad min aften kommer til at gå med.... Alle fødselsdage og mærkedage skal skrives over på de nye sider, ellers er jeg lost! Og ja, jeg er godt klar over, at min mobil telefon har kalender og at man kan få alverdens håndholdte aggregater, der kan klare ærterne, men jeg holder mig til den gamle trofaste bog.


                           

Og den trænger, for jeg syntes åbenbart det er helt ok, at skrive meget vigtige oplysninger ned på kaffeposer.....Hmmm.

Min gamle Diddel kuglepen har fået fornemt ledsagelse af.....

En lilla super pen. Godt nok uden tingel tangel, men den skriver også lilla, så den skal jeg nok få for mig selv..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails