mandag den 15. november 2010

What a week....

Det her bliver ikke en af de uger, hvor jeg piber.
Jeg har pænt travlt, med 40 timer på vagtplanen, men også med en masse andre ting.
I morgen skal vi have en sød nabo på kaffe og jeg må ud og finde en super kage, for hun tager sig altid så godt af os, ellers ved jeg, at hun har en svaghed for æbleskiver og det er jo lige årstiden for det....
Onsdag står den på gave indkøb til sønnen, der fylder 11 på søndag. Jeg er efterladt med en ønskeseddel, der lige så godt kunne være på russisk, jeg har ingen anelse om hvad det meste er, pc spil o.lign., men drengen har været så venlig at skrive hvor ting kan købes, så er jeg da så langt. Føler mig så gammel, for jeg kan godt huske, da jeg satte mine forældre i samme situation og mente, at de var SÅ pinlige og old nordiske... Håber jeg bliver sej igen, når der er børnebørn der skal passes!
Der skal også købes ting til tasken. Filofaxen skal have nyt indhold og en ansigtsløftning... den trænger. Hvert år køber jeg den kuglepen i butikken, der skriger mest til himlen. Helst pink, med daller værk og fjer, for den er der nemlig ikke nogen der lige snupper. Jeg bliver grinet af, stemplet og udsat for kollegial mobning, men jeg har ALTID noget at skrive med, så tá den!
Torsdag står den på VOLBEAT koncert. Denne gang en koncert med over 68 fans og ingen ubehagelige overraskelser til manden.
Fredag skal ulden under huen tæmmes, har den sidste uge haft fuglerede, der hvor der skulle være dyr, asymmetrisk, fancy, mode frisure. Til doktor og have mit energigivende prik. 
Begynde weekend med god vin og dejlig kæreste ups, ægtemand, (han skulle jo nødig tro, at jeg har sådan en´) ;-)
Lørdag står på hygge og søndag på brunch, som sønnen har bestemt, at vi skal på hans fødselsdag.
Jeg tror det bliver en god uge....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails