onsdag den 10. november 2010

Igen og igen, og.......

Så er vi her igen, igen, på den der ligegyldige årstid.
På de fleste af de blogs jeg følger, kan jeg dag efter dag, læse om efterårs tristhed og jeg kan desværre kun være enig. Energikontoen er i minus og ugideligheden i top. Dette er årstiden hvor jeg venter, alting kommer senere, om et stykke tid eller lige om lidt, men det sker intet NU!
Mine "TO DO" lister er altid ens i november. Købe fødselsdagsgave til sønnen, lave julegavelister, købe ny kalender, købe regntøj, forberede juleriet i Jensen hjemmet, invitere mennesker til fest, jul og nytår, skrive julekort og ønskeseddel og alt det andet, der høre november til... Sådan ser det ud hvert eneste år.
Havde jeg så bare energien, men november er og bliver aldrig min ven.
I dag er jeg dømt til, at sidde meget stille i sofaen. Med sandpapir hoste og en mave, som jeg de sidste timer, ikke har kunnet stole en dyt på. Så jeg har forbudt mig selv, at drikke kaffe og spise blødt mad, men sat min hals og mave på en kur af, kiks, juice, brusetabletter og anti puppe piller....
Så når jeg nu alligevel sidder her, må dagens TO DO være, at lave et utal af TO DO lister.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails