onsdag den 3. november 2010

Rock tøs!


Når gemalen invitere sin kone til rock koncert, er der skam ingen smalle steder. Det kan f. eks. være AC/DC i københavnstrup, med god mad, fint hotel og de bedste pladser huset kan tilbyde. Nej, nej, hans lille rocktøs skal da ikke mangle noget....
Når hun så vil gøre lidt gengæld, sker det under lidt andre forhold.....
Som regel er det en kunstner, hvor fanskaren, mildest talt, er til at overse. Sidste gang jeg brillierede med et af mine påfund, var til en BAAL koncert. 100 mennesker der sad i rundkreds, i strømpesokker og drak økologiske Thy øl.... Han var ikke ovenud imponeret, gemalen!
I aften er så ingen undtagelse...
Bjørn Berge

En Mand (norsk), en guitar (amerikansk)
og så fyrer han den for vildt af!
Det vil komme meget bag på mig, hvis vi bliver meget mere en 100 mennesker.
 Men så kan den kære Bjørn jo også nå, at snakke med os alle sammen!
Ja, jeg glæder mig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails