onsdag den 1. december 2010

Nyt par i huset....

Jeg har taget det lidt med ro, men alt juleriet i år. Jeg regner med, at vi så småt begynder at pakke alle vores pakkenelliker, i løbet af december. Den står på flytning først i det nye år, og når først vi begynder at pakke, emmer hytten her, når ikke ligefrem af varm julestemning. Vi skal ikke holde jul og nytår herhjemme, så at det står flyttekasser rundt omkring, gør ikke noget.
Alligevel syntes jeg, at der skulle lidt nyt pynt til og da jeg de sidste år har ønsket mig Maileg nisser, uden at få nogen, kunne jeg ikke stå for Susis tilbud om, at købe nogen af hendes. Susi har bloggen "indretning med farver", hun har meget Maileg og i den grad forstand på at pynte op. Hendes små stilben med fantastiske ideér, er virkeligt et besøg værd. Men hun syntes altså, at hun havde nogle nisser i overskud, som hun ville sælge ud af og dem måtte jeg jo have et par stykker af.




De er hverken kønne, søde eller nuttet, men jeg elsker dem. Det naive udtryk er helt genialt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails