lørdag den 11. december 2010

Stor shoppe...

Vi har været på handlen idag og brugt MANGE penge.
Ikke en julegave er der blevet købt, men andre gode sager.
Vi har købt seng, en rigtig god seng og jeg glæder mig som et lille barn til, at den bliver leveret ude i det nye hus. Der er bare alt for lang tid til endnu....
Senge er aldrig noget jeg har gået op i, og har arvet op til flere gamle senge fra familie og venner. Nu skal det ikke lyde som om jeg er oldgammel, men det er altså en af de ting der ændre sig med alderen....
Komfort og kvalitet, lige når det gælder senge, er altså vejen frem. Men mange andre ting er jeg fløjtende ligeglad med, men her var vi enige om, at nu skulle den have hele armen, (ja, måske også fordi vi fik et kæmpe tilskud til dem i bryllupsgave).
Så i dag er der købt superseng, også til sønnen, samt gode puder og lagner. Sådan! Vi skal så leve af brød og vand hele januar, Men er januar ikke også højborgen for mislykket slankekure, så det går nok, i det mindste kommer vi til at sove godt.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails