tirsdag den 15. februar 2011

Bogforelsket......

For et halvt år siden, skrev jeg et indlæg om en drøm.... At jeg en dag ville få plads til, at have alle mine bøger samlet og inddelt i farver.

Nu har min far lavet denne fine reol til mig, der er ikke plads til alle bøger, men dem der står i den, skal under ingen omstændigheder, inddeles efter farve. 
For så får jeg KULLER!!!...
Hatten af for fine modelfotos, det passer bare ikke ind i rigtige hjem.
Jeg må have orden, de må stå efter emne og forfatter. 
Alt andet giver jo ikke mening... men det ser cool ud!


Jeg var så heldig, at få lov til, at købe et par brugte bøger af Susi...
Nogen gange er andres affald, nogens guld.
2 havebøger af Signe Wenneberg..
Jeg er vild med Signe...
Mere om det en anden dag.


Alle bøger står på min ønskeseddel, så at se dem samlet og til billige penge, kunne jeg ikke stå for.
Tildas Hus har jeg længe gerne ville eje. Umulig at opdrive, men nu lykkes det.
Tak Susi.
Tilda er så fint, men også i en lidt anden skala end jeg plejer. Her skal tålmodet og de små sting findes frem.
Men jeg glæder mig til min første engel flyver ud af symaskinen.
Det skal prøves.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails