mandag den 14. februar 2011

Tvivlsomt nips......

I sidste indlæg, fortalte jeg om mine mere eller mindre underlige ting og sager.
Jeg lyver ikke......!
Denne "Julekugle" (Om du vil..) Fik jeg for nogle år siden, i hemmelig nisse gave.
Min dejlige kollega, var sikker på at jeg ALDRIG ville gætte, at det var fra hende, men hun er absolut den eneste, det kunne finde på, at købe den og jeg er absolut den eneste, der ville elske den.
Vi er et godt match!


Denne fine uro fra "Flensted", er en værtindegave til manden og mig.
Den hænger over mit sybord og med god varme fra radiatoren, pisker den afsted. Den skifter konstant form og jeg kan glo på den i timevis.
Manden er ikke ked af at den hænger hos mig, jeg tror ikke han forstår, hvad alt det pynt skal til for...


Denne lille norske trold, fik jeg af min første praktikvejleder, for snart mange år siden.
Den skulle nok passe på mig, sagde hun....
Det ved jeg ikke om den har.....
Men nu er jeg selv blevet vejleder og jeg må hellere finde en lille trold til min studerende, for tænk hvis nu det passer?
Hun brækkede armen i lørdags, så lidt held har hun måske brug for....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails