torsdag den 10. februar 2011

Såååå....

Så er jeg tilbage igen!
Der er sket så meget den sidste månede, at jeg er totalt rund forvirret og i den grad trænger til ferie. Ferie er en by i Rusland og kommer ikke til at ske før til påske, så jeg må sætte mig ned og tage en slapper, når jeg kan finde tiden til det. Der er ikke flere flyttekasser at pakke ud, dermed ikke sagt, at vi er på plads i drømmehuset, for der er vi bestemt ikke. Men det begynder at ligne noget! Ting og sager har endnu ikke fået faste pladser, MEGET store hvide vægge skriger på malerier og pynt og dagligt leder jeg efter ting jeg LIGE har set, for et øjeblik siden.....? Men pyt, for vi elsker det... Drømmehuset!

I aften skal jeg opdateres...... Ja, både Pc'en og jeg trænger til en genstart, så jeg blogger og Mr. PC henter MB i det uendelige.... og vi sidder på MIT værelse.... ved MIT skrivebord... Det har jeg ikke kunne sige siden jeg boede hjemme som barn. Mit værelse, med alt mit krims/krams og dallerværk, tvivlsomme bogtitler, aparte nips og hjemmemalet møbler. Ikke et par sider, som man har lyst til at se i Bolig Nyt, men der er mit og det er hyg! Og der skal nok kommer mere om det, her på siden......

Jeg er også i gang med mailen, er i den grad bagefter. Det er også fordi, der er de her sider, jeg kommer til at klikke "JA TAK" til nyhedsbrev, og vupti, så er jeg væk. Der burde ikke være lovligt, at lokke uskyldig og svage kvinder på denne måde.
Tjek selv: Vintage kompagniet

Ja tak, bare en´af hver.........

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Hvis du stadig er interesseret i bøgerne er de dine, da Camilla ikke svarer.
    Finder lige ud af hvad det koster at sende dem.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Igen.

    Det koster 75 kr at sende bøgerne.
    Knus Susi

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails