fredag den 25. marts 2011

Endelig fredag.

X faktor fredag, åbenbart! Det er på alles læber og mig der ikke har set et eneste afsnit, er sat helt af.... Jeg må da hellere få det set, så jeg kan nikke anderkendende med, når folk snakker om hvorvidt det er den rigtige vinder.
Ellers har fredag ramt mig. Opkast har ramt mig og det var ikke mit, så nu sidder jeg MEGET nyvasket og nyder roen. Der skal drikkes kaffe og laves planer. Jeg skal til Lones blogtræf i morgen og skal jeg være klar til de forskellige workshops, må jeg hellere få pakket stof, garn, papir osv. så jeg er helt klar. Jeg tror nu jeg glæder mig mest til, at møde de andre bloggere. Vi vil jo gerne hinanden og følger med glæde og iver, med i hinandens liv. Vi har noget på hjertet og har valgt bloggen, så vi selv kan bestemme formen. Ellers ville vi nok kunne nøjes med en status opdatering på Face book, det mangler bare hjerte.
Efter træffet, er det kæreste tid. Vi skal ud og spise, for jeg havde fødselsdag igår. Ikke noget jeg er så god til at fejre, så det står manden for. Fik dejlige gaver:



Blomster fra mand, søn og hund.



En Gorillapod til mit kamera, når jeg skal tage macro fotos. Den er total sjov. Man kan ikke lade være med at pille ved den. Har lige gået rundt med den om benet! No idea why!

Og så har jeg fået noget at glæde mig til, meget!
Se lige hvad jeg skal:



Min allerførste lp var "nothing like the sun" med Sting, så mor her er fan, bigtime!

God fredag til dig.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails