tirsdag den 29. marts 2011

Kom så.....


Så sidder jeg her igen... Småvarm, speedtisser og øm i maven. Var igår, igen, ved vagtlægen og en venlig en af slagsen, der gav sig god tid. Prøver er sendt til biolog og jeg er sendt på sulfa, ind til svaret kommer, så jeg kan få den rette medicin!
Når jeg tænker på det sidste år, er der sket så utroligt meget. Jeg er blevet gift, vi fandt drømmehuset, jeg skiftede job og jeg kan absolut ikke klage over noget som helst.... Andet end jeg for h..... al tid er syg.
Så er det det ene, så det andet.
Jeg har alvorligt trang til at blive BZer af lægens venteværelse, så han kan få styr på mig!
Jeg spiser et batteri af vitaminer. Passer mine indsprøjtninger. Prøver at få motion og sove 8 timer.... og så venter jeg på varmen. Sol og sommer er godt for mig. Varmen gør mig godt.




Lidt vintergækker i en solstråle, gør ingen sommer, men det går den rigtigt vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails