tirsdag den 17. maj 2011

Mælkebøtte ninja....

Jeg har ikke verdens største have og det meste af det jeg har, er græs. Omkring 400-500 m2 af det grønne stads. Jeg er ikke ovenud begrejstret, for jeg vil meget hellere have store bede, huller med vand, små hyggekroge og lidt køkkenhave, men kommer tid, kommer råd, eller hvad man nu siger. Det bliver i hvert fald ikke lige nu!
Når nu vi alligevel bruger en masse tid på, at passe den plæne, så skal den dæmme også se pæn ud! Det gjorde den også, da vi kom igennem de store pletter af sneskimmel, efter den megen sne i vinter. Pæn, det var den, i sådan cirka 20 minutter! Så piblede det frem med mælkebøtter..... Mange mælkebøtter!



Øv, dem orker jeg altså ikke. Det kan koste mere end et hold i ryggen, at få dem hevet op og så pæne er de altså ikke!
Men så meddelte manden, at vi da skal have en mælkebøtteoptager.
200 bobs på bud..... og jeg stod i Silvan og tænkte.... Njarrr, det er et mærkeligt instrument og troede nok ikke helt på at det ville blive en succes.....
Men det var det!
Hold nu k...! Den er genial! Så nu står der 3 sorte sække fyldt med mælkebøtter, vi kunne slet ikke stoppe igen, for det går totalt sport i at få de lange spagetti rødder helt med op. Det er alle pengene værd.




1 kommentar:

  1. Vi har slidt den første op og igang med nr.2
    - har de sidste dag taget nær ved 1000 op
    men har også ca 2500 kvm græs ;0)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails