søndag den 15. maj 2011

Inde have.

Jeg har kun en eneste fridag i denne uge, nemlig i dag, for i går stod den på arbejde. En gang om året holder vi forårsmarked på min arbejdsplads. Flere afdelinger slår sig sammen, så det er det rene slaraffenland af blomster, håndarbejde, ting til haven, lys, bolchekogeri og ikke mindst gensynsknus af tidligere brugere, beboere og kære kollegaer. Selv om det er slidsomt og koster en fridag, er det rigtigt hyggeligt og det hele værd.
Jeg havde håbet, at min eneste fridag, skulle bruges i haven, med at få plantet minihaven i mit vindue og på sybordet, ud i potter og krukker.
Men her pisker regnen ned og efter et besøg på DMIs hjemmeside, ser det heller ikke ud til, at det kommer til at ske de næste mange dage.

Basilikum til årets mange salater.

Pyntegræskar bare for sjov....

Samosa der lukker bladene ved berøring, fordi det er sært!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails