onsdag den 11. maj 2011

Taske rod.....

                  Her går det med det lange ben foran. Alt for lange arbejdsdage og alt for lidt energi.
Energi kan jeg heldigvis få på sprøjte hos lægen, jeg skal bare lige lære, at huske og komme afsted. Det har jeg været idag og giver mig selv resten af dagen, til at få slappet af og komme til hægterne igen!
Der skal blogges, tjekkes og hækles skal der.....! Et hæklet kukkeur jeg har set, på en blog... 
Jow jow, vent i bare.
I weekenden var jeg alene hjemme, med nogle fødslesdags penge, der brændte store huller i min lomme.
Så af sted til Hadsund, eller Hvirvelkærgaard, for at købe den taske jeg ikke har kunne glemme. 

Min gamle "Kuffert", en tyrkisk kopitaske, har tjent mig godt og er efterhånden ikke pæn mere. Jeg må også indrømme, at jeg faktisk er lidt bange for at stikke hånden alt for langt ned i den. Jeg er ikke helt sikker på hvad den indeholder. Det er helt utroligt, hvad jeg er villig til at slæbe rundt på, dag efter dag, så nu skal der nyt til og ryddes op!

Jeg er blevet færdig med min flet taske. Den er lavet i MEGET kraftigt papir, da jeg tænkte, "jo mere, jo bedre", men nej.....Det kostede 3 knækkede negle, 2 blødende hulle på pegefinger og ualmindeligt højt blodtryk af raseri... Den er ikke det mindste medgørlig og har ikke lyst til at blive i den facon, jeg prøver at tvinge den til. Men nu må den holde det den kan, så ryger den i skraldespanden, for jeg ved hvor jeg kan købe en ny! Jeg laver ALDRIG sådan en igen!

Det var noget nemmere at sende en besked til Mette- med "Bettekun", at jeg gerne ville købe en af hendes nøglesnorre. Jow, jeg kunne godt have lavet en selv, men nu er det jo ikke et økologisk, selvforsynende kollektiv, vi har gang i her. Jeg kan godt lide at KØBE og sætter faktisk mere pris på andres håndværk, end mig eget hjemmegjorte. Sådan.... Hun har altså gode sager, hende Mette.

Og her er så dyret...
Jeg lover mig selv, at jeg skal tømme og rydde op i den hver dag...
Nu må vi se.......!

Virkelig et besøg værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails