torsdag den 30. juni 2011




Det regner helt vildt i dobbelt A. Store tunge dråber, der laver pytter på ingen tid. Hunden og jeg sidder bare og glor ud på det, det var jo meningen vi skulle ud, i den nu oversvømmet have og fjerne resterne af, en mere eller mindre vellykket gang hækkeklip. (den hæk er ikke specielt nem)... Men det bliver vist ikke idag. Så jeg vil gemme mig i hulen og få set på nogle af de mange forsømte projekter. Jeg skal have lavet en værtinde gave, til brug i weekenden. Om mit hjemmegjorte falder i god jord ved jeg ikke, men det skal prøves!
Og så vil jeg have disko stemning! Jeg har gravet alle de gamle cd'er frem og arvet mandens koloenorme boombox, så nu vil jeg nyde, at jeg for første gang i mit liv ikke har en sur nabo på den anden side af væggen.! Hvad mine medbeboere så tænker om min lidt sære musiksmag, må de om! Jeg er dagligt indlagt til bagholdsangreb fra amerikanske styrker, bilkørsel med 300 km/t og mystisk gangster rap, fra deres spille konsoller og pc'er, så jeg bidrager vel bare lidt til lyd niveauet! Måske sønnens gamle diskokugle skal støves af, bare fordi jeg kan, det er jo MIN hule!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails