onsdag den 29. juni 2011

Tømmerlus og feriedrømme.

Jeg har det nu godt på arbejdet. Højt til loftet på alle måder og når jeg selv får lov at bestemme, så er jeg helst udenfor. Idag er ikke anderledes og der var stemning for lysstøberi, så det blev fundet frem fra morgenstunden. Syntes det er lige spændende hver gang, for man kan aldrig rengne ud, hvordan det færdige resultat bliver. Man rammer aldrig helt den farve man gerne vil og nogle gange er lyset glat, andre gange med struktur, men næsten altid ender det med kanon flotte lys, som vi er glade for.



Her er det 3 farvet, lilla lys.



Når det så er sagt, har ferien aldrig kaldt så meget på mig. Der er kun et par uger til, men det føles som en evighed.
Og hvad skal jeg så lave i min ferie? ALT det jeg ikke når til daglig, af den hyggelige slags. Der skal slappes af og de sure pligter må vente!
Har idag prøvet at få kollegaers trøst, i et ynkeligt forsøg på en tidlig ferie. Jeg fik fingeren i klemme og erhvervede en lille fin tømmerlus, som jeg har vist frem til alle, ja, selv manden fra maskine stationen der kom forbi, fik den lille prik at se. Han var nu også den eneste jeg fik lidt ynk fra, mine kollegaer kunne også vise fine skrammer frem, så ingen syntes det var synd og sendte mig hjem. Måske skal jeg prikke hul på den, så blodet sprøjter, så skal de nok komme på andre tanker!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails