fredag den 15. juli 2011

Ferietid...

Så kan i godt stoppe verden, for jeg vil gerne af!
Jeg går hjem fra arbejde kl. 14.00, til 4 hele ugers ferie og det gider jeg godt! Den første uge bliver uden manden og han vil blive savnet, men vi har planer, sønnen og jeg!
Jeg trænger også til, bare at lave ingen ting. Det er jeg slet ikke god til, men i det mindste vil jeg prøve, at have nogle dage uden planer.
Jeg har sjældent ventet så længelsfuldt på en ferie og de sidste uger, har været med sygdom og lange dage. Derfor har der heller ingen overskud været! Hverken til blog, have eller krea. Men det kommer, jeg vender tilbage. Jeg skal bare lige sove længe et par dage og snuse lidt til den nyudklækkede ferie, så skal i bare se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails