onsdag den 20. juli 2011

Regnvejrsdag......

Sørme, om jeg ikke tror at det bliver sommer idag!
Det dejlige vejr skal bestemt nydes i haven og tro mig, den trænger. Den efterhånden 3 uger gamle bækken betændelse, er ved at slippe sit tag i mig og energien er på vej tilbage. Jeg har hverken set på ukrudtet eller min syhule de sidste par uger, men bare gået og hængt med næbet.
Bloggen er blevet vel besøgt, her fra sofaen, dog uden nogen form for bidrag fra mig, har simpelhen ikke haft noget der var værd at dele. Men nu er jeg frisk igen, jeg har ferie, sønnen er retur fra sin far og nu venter vi bare på at fredag rammer os, så manden også har ferie. Vi skal ikke til det der store udland, i alle sammen snakker om, vi har jo købt hus og man kan bare ikke det hele, men det gør ikke noget. Vi har haft travlt og det eneste vi trænger til er, ikke at have travlt.
I alt min dovenskab har jeg set en masse dårligt tv, læst en masse og så har min IPhone været på overarbejde. Jeg absolut elsker den lille maskine og selv om jeg har haft den i et stykke tid, bliver jeg ved med at finde nye ting og fede app's.
En af de bedste jeg har er Craftgawker. Det er både en rigtig dejlig hjemmeside og lækker app. Det er fotos, der linker videre til sider, med DIY til alt mellem himmel og jord.



Lækkert håndarbejde.



Finurlige fotoprojekter.



Og ting der bare råber på, at flytte ind hos mig!
Så det må godt regne, bare lidt, i min ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails